Bestilling
Alt om bestillingsprosessen
Ofte stilte spørsmål:
Noen ganger kan ordrebekreftelsen blir kategorisert som spam. Vennligst sjekk om den har havnet i spam-mappen din.
Hvis du fortsatt ikke finner den, vennligst ta kontakt med oss, så sender vi deg en ny. Det kan være en tastefeil i e-postadressen.
Endringer og avbestillinger kan kun gjøres på bestillinger som ennå ikke er pakket på lageret vårt. Siden vi behandler bestillinger raskt via en effektiv logistikkprosess, ber vi deg vennligst kontakt vår kundeservice umiddelbart hvis du ønsker å gjøre endringer eller avbestille bestillingen.
Vi sender deg en fraktbekreftelse via e-post så snart vi har sendt bestillingen din.
Hvis bestillingen din allerede er sendt, må du hente den og returnere den til oss. Informasjon om retur finnes her.
Kontakt oss så raskt som mulig så snart du oppdager feilen. Hvis vi allerede har behandlet eller sendt din bestilling, kan vi dessverre ikke gjøre noen endringer.
Alle bestillinger sendes i diskrete brune esker.
Det står ikke Woo Me på esken eller fraktetiketten, og det er ingen indikasjon på pakkens innhold.
Hvis du bestiller før kl. 12.00 på hverdager, sendes bestillingen din samme dag. Du vil vanligvis motta pakken din innen 1-3 arbeidsdager. En fraktbekreftelse vil bli sendt via e-post så snart bestillingen forlater lageret vårt.
Woo Me har ofte mange kampanjer med ulike influencere, hvor vi tilbyr rabattkoder - så husk å holde øynene åpne!