Betaling

Alt som har med betaling av en ordre å gjøre. 

Ofte stilte spørsmål:

Vi bruker Klarna som leverandør av betalingsmuligheter hos Woo Me. Via Klarna kan du velge mellom faktura, delbetaling, øyeblikkelig bankoverføring og kortbetaling. De tilgjengelige betalingsmetodene vises ved kassen.

Fakturaen din vil bli sendt til e-postadressen du oppga ved kjøpet.

Fakturaen aktiveres og sendes så snart ordren din er pakket på vårt lager. Hvis du ikke har mottatt fakturaen din, kan du kontakte Klarna direkte. De vil hjelpe deg med eventuelle spørsmål om betaling og kan for eksempel sende deg en ny faktura via e-post.

Hvis du allerede har betalt fakturaen/kjøpet, vil du motta en e-post fra Klarna så snart vi har mottatt og godkjent returen din.

Hvis du ikke har betalt ennå, vil kjøpet bli kansellert av Klarna, og fakturaen vil bli slettet så snart returen er godkjent.