Handlekurv
✓ Anonyme pakker ✓ Rask levering fra 19 kr

Kjøpsbetingelser

Kjøpsvilkår

Disse vilkårene gjelder mellom deg som bestiller (kunden) og oss som selger (selskapet).

Woome.no eies og driftes av Purefun NUF Org. nr: 918582711
Adresse: Mossvägen 10 31441 TORUP

Frakt

Vi leverer våre pakker med Bring og Instabox.

Instabox Express – 19 kr
Leveres til oppbevaringsboks innen 1 hverdager. Postnummeret ditt avgjør om du kan velge dette alternativet. Pakken leveres til en oppbevaringsboks hos valgt utleveringssted og du får beskjed fra Instabox på sms.

Bring Ekspressleveranse – 39 kr
Leveranse innen 1-3 hverdager til ditt nærmeste ombud.

Levering

Varer som blir bestilt før 12.00 på hverdager sendes vanligvis samme dag. Hvis du har plassert en ordre på en kveld eller helg blir varene pakket og sendt til deg nestkommende hverdag.

Angrer du kjøpet, ta kontakt med kundeservice på kundeservice@woome.no. For uavhentede pakker belastes 250 kr.

Ved skader på kartong ved levering rapportere det umiddelbart til utleveringsstedet når du henter pakken. For at du skal føle deg trygg med din bestilling blir pakkene kontrollert og veid før pakkene sendes av gårde.

Priser

Alle priser er inkludert merverdiavgift. Totalkostnaden for kjøpet vil fremkomme før bestilling og inkludere alle utgifter forbundet med kjøpet som utgifter til porto, frakt, emballasje m.m. Vi forbeholder oss retten for eventuelle trykkfeil som eksempel. priser, spesifikasjoner, etc.

Betalning

I samarbeid med Klarna kan vi tilby faktura, delbetaling, kredittkortbetalinger og direkte betalinger. Hvis du velger å betale med faktura, har den en løpetid på 14 dager, fakturan sendes fra Klarna. Du får alltid en følgeseddel med bestillingen din. Mer informasjon og fullstendige vilkårene for Klarna betalingsmetoder kan bli funnet her: https://www.klarna.com/no/

Returrett

Ved kjøp av varer fra oss, har du som kunde rett til å trekke deg fra kjøpsavtalen uten å oppgi noen grunn innen 14 dager fra du mottok varene (angrerett). Angrerett gjelder ikke for undertøy og badetøy som på grunn av helse- og hygieneårsaker ikke kan returneres når forseglingen er brutt og forseglingen er brutt av deg som forbruker. Dersom du bestilte flere varer som leveres separat eller leveres i flere deler ved ulike tidspunkt, har du rett til å trekke deg fra kjøpsavtalen innen 14 dager fra mottak av den siste varen, respektive den siste delen av varen. Dersom du ønsker å utøve din angrerett, Skal du gi oss en klar beskjed som inneholder ditt navn, adresse og eventuelt et telefonnummer og e-postadresse, hvis du ønsker å trekke seg fra kjøpsavtalen, gjøres det fortrinnsvis via e-post, kundeservice@woome.no.

Vennligst angi et kundenummer eller fakturanummer for raskest service.

For at det skal anses at du har meldt fra om at du ønsker å utøve din angrerett innen tiden, holder det med at du sender inn din beskjed om at du kommer til å utøve angreretten innen angrefristen utløper. Om du utøver din angrerett skal du, uten unødvendig opphold og senest innen 14 dager fra du har meldt fra om at du utøver din angrerett, på egen bekostning sende eller levere tilbake varen til oss.

Reklamasjon

Du som kunde har rett til å reklamere feil i bestilt vare innen rimelig tid fra at du oppdaget feilen, eller burde ha oppdaget eventuell feil i varen. Vi anbefaler at du reklamerer så snart som mulig. Reklamasjon skal under alle omstendigheter skje senest innen to år fra du mottok varen*. Reklamasjon kan gjøres via e-post til kundeservice@woome.no

Vennligst angi et kundenummer eller fakturanummer for raskest service.

Når varen er returnert til oss kommer den til å bli undersøkt og om vi godkjenner reklamasjonen vil vi håndtere reklamasjonen i henhold til bestemmelsene i  konsumentköplagen (1990:932) ved og i første hånd reparere varen eller levere en ny vare. I visse tilfeller kan det i stedet være aktuelt med en prisreduksjon eller at vi refunderer varekostnaden for deg.

Ved godkjent reklamasjon står vi for dine fraktkostnader samt eventuelle andre kostnader i forbindelse med reklamasjonen. Kostnadene for frakt eller andre kostnader i forbindelse med godkjent reklamasjon erstattes bare ved framvising av kvittering. Selv om vi godkjenner en reklamasjon er du som kunde alltid forpliktet til å begrense dine kostnader ved reklamasjonen. Dermed er det bare forsvarlige kostnader som blir refundert.

Varen kommer til å bli undersøkt i henhold til beskrivelsen av eventuelle feil som du som kunde oppgir i forbindelse med reklamasjonen. Det er derfor viktig at du gir en så detaljert beskrivelse som mulig. Dersom varen etter undersøkelse er funnet feilfri eller utsatt for ytre påvirkninger og reklamasjonen ikke godkjennes, kommer du som kunde å bli belastet for undersøkelsen samt fraktkostnaden.

Behandling av Personopplysninger

Ditt personvern er viktig for oss. Når du handler på WooMe.no behandler vi personopplysninger som du har gitt til oss og som genereres på nettsiden når du surfer og handler hos oss. Doggie.se Europe AB orgnr: 559369-8995 er personopplysningansvarlig for behandlingen av personopplysninger som skjer når du besøker WooMe.no og kjøper fra oss. Vi sørger alltid for at all behandling av dine personopplysninger utføres på en sikker måte og i samsvar med gjeldende lovstiftning.

I vår Personvernpolicy beskriver vi nærmere:

  1. i) Hvilke personopplysninger fra deg vi behandler.
  2. ii) Formålet med behandling av personopplysninger

iii) Det juridiske grunnlaget for vår behandling av dine personopplysninger.

  1. iv) Hvor lenge vi sparer dine personopplysninger.
  2. v) Hvilke rettigheter du har til hvordan vi behandler dine personopplysninger.
  3. vi) Hvordan du kommer i kontakt med oss om du har spørsmål om hvordan vi behandler dine personopplysninger.

I kassen får du mulighet til å se over vår personvernpolicy med informasjon om hvordan vi behandler dine personlige opplysninger før du fullfører kjøpet.

Tvist

Som forbruker har du, i et tvistetilfellet, rett til å henvise tvisten til Brukerklagenemnda . Vi har som policy å følge ARNs anbefalinger. Du kan kontakte Brukerklagenemnda  via deres hjemmeside https://www.brukerklagenemnda.no

Du kan også kontakte EU-kommisjonens online-plattform for alternativ tvisteløsning som du kan se via denne linken:  https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.show

Øvrigt

Er du under 18 år må ha foreldrenes samtykke.

Informasjon om Cookies

Cookies er en nødvendighet for at en hjemmeside skal fungere, og de bidrar til å kartlegge ditt besøk på nettstedet, så har vi på WooMe mulighet til å optimalisere, mål og skreddersy en hjemmeside som er tilpasset dine behov og interesser. Det interessante med cookies er bl.a at de husker hvilke artikler du putter i handlekurven , om du har besøkt vår hjemmeside tidligere, hvilket språk og valuta som ønskes på hjemmesiden etc. Hele handlekurven er lagret i cookies, og uten disse er det ikke mulig å handle gjennom vår hjemmeside.