Kundeservice

Hvordan kan vi hjelpe deg?  

Dine ofte stilte spørsmål til oss:

Hvis du legger inn bestillingen din før kl. 12.00 (på hverdager), blir den sendt samme dag. 90% av våre forsendelser leveres innen 2 arbeidsdager. Du vil motta en forsendelsesbekreftelse via e-post så snart bestillingen din har forlatt vårt lager.

Nei. Alle våre forsendelser sendes i diskrete brune esker uten logoer utenpå. Det står ikke Woo Me på pakken eller fraktetiketten, men Purefun Logistics.

Du kan spore pakken din via sporingslenken som er inkludert i e-posten med forsendelsesbekreftelsen. Vi sender alltid en bekreftelses-e-post når pakken forlater vårt lager. Hvis du ikke finner e-posten, sjekk spam-mappen.

Hvis det er et batteridrevet produkt, bør du først sjekke batteriene. Bytt dem ut, og se om noe endrer seg (det er veldig vanlig at det brukes "gamle" eller svake batterier som får vibratoren til å ikke fungere ordentlig). Sørg også for at batteriene er satt riktig inn. Vanligvis er det et + merke. Hvis det ikke er der, kan du prøve å justere batterienes retning. Vi anbefaler også at du tar ut batteriene når du har brukt produktet, slik at både batteriene og produktet varer lenger.

Som kunde hos oss har du alltid 30 dagers retur- og angrerett. For at vi skal kunne godta din retur, må produktet ikke ha vært brukt, og emballasjen/forseglingen må ikke ha vært åpnet. Det er selvfølgelig mulig å returnere enkeltprodukter fra bestillingen din eller hele bestillingen.

Du kan lese mer om hvordan du gjør en retur her

Ja, alle produkter i nettbutikken er tilgjengelige på vårt eget lager, slik at vi kan sende bestillingen din raskt og effektivt.