Handlekurv
✓ Anonyme pakker ✓ Rask levering fra 19 kr

Bestilling

 

Noen ganger kan ordrebekreftelsen sorteres som søppelpost, sjekk om den sitter fast i søppelpost-mappen i e-postklienten din.
Hvis du fremdeles ikke finner den er du velkommen til å kontakte oss så sender vi en ny, det er mulig at det har blitt en skrivefeil i e-postadressen din.

Endringer og kanselleringer kan bare gjøres på bestillinger som ikke er pakket i vårt lager, vi behandler våre bestillinger kontinuerlig via en rask logistikkstrømt, så kontakt kundeservice umiddelbart hvis du vil gjøre endringer eller kansellere. Vi sender en leveringsbekreftelse via e-post når vi har sendt bestillingen.


Hvis vi allerede har sendt bestillingen din, må du hente den og returnere den til oss. Du finner returinformasjon her.

Kontakt oss så snart du oppdager feilen. Hvis vi allerede har håndtert/sendt din bestilling, kan vi dessverre ikke gjøre noen justeringer etterpå.

Alle bestillinger sendes i diskrete brune kartonger.


Det står ikke Blush Me på kartongen/fraktetiketten.


Bestillingen leveres alltid til valgt ombud/pakkeskap.

Hvis du bestiller før (kl 12.00 Bring), (kl 16.00 Instabox) vil bestillingen bli sendt samme dag (hverdager). Leveringsbekreftelse sendes via e-post når bestillingen forlater vårt lager.

Blush Me har ofte mange kampanjer i samarbeid med ulike influencers der vi tilbyr rabattkoder. Hold utkikk!

 

Fikk du ikke svar på spørsmålet ditt? Ta kontakt så hjelper vi deg!

Kontakt oss