Noen ganger kan ordrebekreftelsen sorteres som søppelpost, sjekk om den sitter fast i søppelpost-mappen i e-postklienten din.
Hvis du fremdeles ikke finner den er du velkommen til å kontakte oss så sender vi en ny, det er mulig at det har blitt en skrivefeil i e-postadressen din.
Endringer og kanselleringer kan bare gjøres på bestillinger som ikke er pakket i vårt lager, vi behandler våre bestillinger kontinuerlig via en rask logistikkstrømt, så kontakt kundeservice umiddelbart hvis du vil gjøre endringer eller kansellere. Vi sender en leveringsbekreftelse via e-post når vi har sendt bestillingen.
Hvis vi allerede har sendt bestillingen din, må du hente den og returnere den til oss. Du finner returinformasjon her.
Alle bestillinger sendes i diskrete brune kartonger.
Det står ikke Blush Me på kartongen/fraktetiketten.
Bestillingen leveres alltid til valgt ombud/pakkeskap.
Hvis du bestiller før (kl 12.00 Bring), (kl 16.00 Instabox) vil bestillingen bli sendt samme dag (hverdager). Leveringsbekreftelse sendes via e-post når bestillingen forlater vårt lager.
Blush Me har ofte mange kampanjer i samarbeid med ulike influencers der vi tilbyr rabattkoder. Hold utkikk!
Kontakt oss