Handlekurv
✓ Anonyme pakker ✓ Rask levering fra 19 kr

Retur og reklamasjon

 

Som kunde hos oss har du alltid 14-dagers åpent kjøp og angrerett.


For å returnere er du velkommen til å kontakte oss på kundeservice@woome.no


For at vi skal kunne godkjenne din retur får ikke produktet ha blitt brukt og dermed må ikke emballasjen/forseglingen ha vært åpnet, det er selvfølgelig mulig å bare returnere enkeltprodukter i din bestilling eller hele bestillingen.
Når vi har mottatt e-posten din vil du motta en fraktetikett per e-post.

 

Returbetingelser:

– Varene er ubrukt, emballasje og eventuell forsegling må være ubrutt.
– Returfrakt koster 80kr og justeres på kjøpet hos Klarna.
– Det er kundens ansvar at forsendelsen kommer til oss ved en retur, derfor ber vi deg om å kontakte oss så vi kan sende en fraktetikett via e-post mot et gebyr på 80kr som kan spores hele veien til oss.
– Hvis forseglingen/emballasjen er brutt, vil ikke returen bli godkjent.

Hvis du har vært uheldig og produktet ditt er defekt så skal du gjøre en reklamasjon. For å reklamere må du fylle ut kontaktskjemaet her.


Beskriv problemet/feilen så detaljert som mulig, kan vi ikke løse problemet eksternt så tar vi vanligvis produktet inn for en kontroll.

Vi mottar returer og behandler dem fortløpende.
Hvis du allerede har betalt fakturaen/kjøpet, vil du motta en e-post om refusjon fra Klarna når vi har mottatt og godkjent returen.
Hvis du ikke har betalt fakturaen, blir kjøpet på Klarna kansellert og fakturaen fjernet når returen er godkjent.

 

Fikk du ikke svar på spørsmålet ditt? Ta kontakt så hjelper vi deg!

Kontakt oss