Returer og reklamasjoner

Alt du trenger å vite om retur av en ordre. 

Ofte stilte spørsmål:

Som kunde hos oss har du alltid 14 dagers retur- og angrefrist. For å arrangere en retur må du fylle ut kontaktskjemaet her

For at vi skal kunne godta din retur, må produktet være ubrukt, og emballasjen/forseglingen må ikke ha vært åpnet. Det er selvfølgelig mulig å returnere enkeltprodukter fra bestillingen din eller hele bestillingen.

Så snart vi har mottatt din e-post, sender vi deg en returlapp via e-post. Du må deretter skrive den ut, feste den på pakken og levere den inn på nærmeste Bring-senter.


Betingelser for returer:

- Varene må være ubrukte, og emballasjen samt eventuelle forseglinger må ikke være åpnet.

- Returkostnadene er 65 kr og trekkes fra kjøpssummen av Klarna.

- Det er kundens ansvar å sikre at forsendelsen når frem til oss. Vi ber deg derfor om å kontakte oss. Mot et gebyr på 65 kr. gir vi deg en returlapp som kan spores gjennom hele forsendelsesprosessen.

- Returvarer aksepteres ikke hvis emballasjen eller forseglingen er blitt åpnet.

Hvis du har vært uheldig og mottatt et defekt produkt, må du sende inn en klage. For å gjøre dette, vennligst fyll ut kontaktskjemaet her

Beskriv problemet/feilen så detaljert som mulig. Hvis vi ikke kan løse problemet på avstand, vil vi normalt be om produktet tilbake for inspeksjon.

Vi behandler refusjoner fortløpende.

Hvis du allerede har betalt fakturaen/kjøpet, vil du motta en e-post fra Klarna så snart vi har mottatt og godkjent din retur.

Hvis du ennå ikke har betalt, annulleres kjøpet av Klarna, og fakturaen slettes så snart returen er godkjent.